woensdag 4 april 2012

Swappen!

Sinds kort heb ik het swappen ontdekt en dat is zo leuk! Ik maak iets (wat ik erg leuk vind om te doen) en ruil dat tegen een handgemaakt stuk van iemand anders :-)

Vorige week ruilde ik met Renée. Zij kreeg van mij 2 wortel/bloemenkindjes en dit maakte ze voor Lila:

Een minishopper, al veel mee gespeeld!

En een heel tof mutsje

En nog een hele mooie gehaakte bloemenslinger in regenboog kleuren. Deze hangt voor het raam en laat zich niet zo goed fotograferen door het licht.

Ik doe via het forum Dragen en Voeden voor de 3de keer mee met een swap. Eerder ruilde ik al met Annelies van Vicarno die ik via dit forum ken. 

Voor deze swap maakte ik een zonnekindpop, een klein lijsje, voor een 3-jarig meisje.
Haar kleertjes moet ik nog gaan maken. (Deze leende ze van een ander lijsje)



Ook maakte ik voor de seizoenstafel swap van dit forum 2 bloemen/wortelkindjes.

Kortom, ik heb de smaak enorm te pakken. Swappen is super leuk!








3 opmerkingen:

  1. Leuk Tessa! (ga je het DIY sterretje nog haken?)
    Enneh we blijven swappen!
    Dat forum is ook leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé, dat swappen!!! Mooie spullen allemaal, en de haartjes van die pop, zooooooo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Renée, ja we blijven swappen :-) En ik ga het sterretje zeker haken!

    @ Annelies, ja het is heerlijk! Jij hebt ook nog het e.a. tegoed hè! En ja, rood haar is zo mooi!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen