dinsdag 24 april 2012

Hiep Hiep Hoera!!

Gisteren is Lila 2 jaar geworden....2 jaar alweer, wat vliegt de tijd.
Al  2 jaar mogen wij genieten van dit heerlijke meisje in ons leven. Al
2 jaar ben ik mama en drinkt Lila bij mij. Wat een mooie jaren met zoveel ontwikkeling, ontdekkingen, plezier, genot en enorm veel liefde.

Mama zijn is voor mij het mooiste wat me is overkomen. Dankbaar ben ik dat ik haar mama mag zijn. Dankbaar dat ze ons leven vult met zo veel vreugde en liefde. Hoe vaak ik wel niet tegen haar zeg dat ik zo onwijs blij met haar ben, hoe ik nooit en te nimmer meer zonder haar kan en hoeveel ik van haar houd. Maar al die woorden zijn niet genoeg om mijn liefde voor haar te beschrijven.

Lieve Lila, je bent mijn aller aller liefste meisje!

Zondag vierden we Lila haar verjaardag in Nederland. Het was een heerlijke dag, met veel zon, gezelligheid en natuurlijk veel cadeautjes :-)

Pannekoeken als ontbijt.

Van Papa en mama een keukentje

Een design stoeltje uit de jaren 50 van opa en oma

Ook kreeg ze van haar tantes en ooms een picknicktafel voor in de tuin. Leuke boekjes, teken spullen, Knofje dvd, klei en inhoud voor haar keukentje.

Mama maakte met tante Nikki een taart die Lila erg lekker vond.

En we versierde het huis met o.a. Grimms verjaardagsring

Van knutselen kwam dit weekend niet veel. Omdat ik de door mij gemaakte slinger van vorig jaar niet kon vinden, maakte ik snel een vilten slinger en een verjaardagspopje voor op tafel.

Deze week ga ik lekker verder knutselen, want ik heb veel te doen! En dan heb ik net ook nog spullen gekocht om te gaan naaldvilten :-)

Oh, en papa en Lila zijn druk bezig gras te leggen in de tuin, jippie!

Fijne dag allemaal!



6 opmerkingen:

  1. ....en wij wensen met elkaar
    dat in haar nieuwe levensjaar
    heel veel goede dingen
    haar mogen omringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor Lila!!!!!! Wat een heerlijke feestelijke dag was dat! (en voor jou veel knutselplezier deze week)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dat ziet eruit als een heerlijke dag!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat leuk, zie ik al googelend opeens een heel mooi keukentje en nu blijkt die van mijn laatste swapmaatjes te zijn. Ook hier zie ik weer dat jullie een mooi meisje hebben. Het was fijn om iets voor haar te maken.

    Groetjes,

    Anna

    BeantwoordenVerwijderen