donderdag 12 april 2012

Knutsel weer!!

Tja, wat doe je met dit druilerige weer...Naar buiten gaan is niet echt uitnodigend, dus moeten we het binnen gezellig maken. Je zou bijna vergeten dat het lente is ;-)

Gelukkig hadden we gisteren even zon en heeft Lila samen met haar vriendinnetje F een tijdje in de tuin gespeeld.
F en haar mama waren hier om een knuffelpopje te maken. Dit is goed gelukt en het was een gezellig dag. Ik heb net vernomen dat F erg blij is met haar pop!

Zelf wilde ik iets nieuws voor op de seizoenstafel en maakte een ganzenhoedster. Omdat we maar 1 gans hebben, staan de eenden erbij.


Lila kreeg voor de Pasen van mijn oma een eigen tuintje, super schattig.

En om toch niet te vergeten dat het lente is, kijk ik steeds naar ons groene boompje.

Ik heb veel zin om verder te knutselen, er staan aardig wat ideeën op mijn lijstje, maar heb nu even geen tijd...

Fijne dag allemaal!

Oja, van Renée kreeg ik de `liebsterblog`award. Bedankt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten