woensdag 18 april 2012

Een elfentuintje en een prinsessenkroon....

Lila is graag buiten. Ze is dol op planten en bloemen en zit dan ook graag te wroeten in de tuin. In de tuin kan ze dat prima doen en heeft ze inmiddels een `mud pie kitchen`.
Aangezien wij een zonneterras hebben waar we veel tijd doorbrengen, wilde ik daar ook iets voor haar maken. Het werd een, elfentuintje! Gemaakt in de wasmand en met spulletjes uit huis...Alleen de kabouter, glazen steentjes en plantjes gekocht.
Ze is er erg blij mee :-)




En voor haar verjaardag maakte ik een kroon. Hier oefenen we `Hoera`


Inspiratie heb ik opgedaan in het leuke online magazine Kiind

En omdat ik niet veel tijd heb (maar toch graag een pop wilde maken) en Lila erge uitslag heeft op haar billen, maakte ik voor haar een knuffelpopje met wilde haren (net als zij zelf ;-) ).



Fijne dag allemaal!




3 opmerkingen:

  1. Leuk je elfentuintje! En nu maar hopen dat het snel lekker weer wordt (en blijft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè. Ik hoop het ook van het weer...Het lijkt nu meer herfst dan lente

      Verwijderen
  2. Hoi, zouden wij voor ons tweetalig tijdschrift 'Heit&Mem' de foto mogen gebruiken met je dochter en het elfentuintje? Zou je ons willen mailen? ynfo@heitenmem.nl

    BeantwoordenVerwijderen