donderdag 26 april 2012

Experimenteren...

Met naaldvilten! Ik wilde dit al een tijdje gaan uitproberen, dus dinsdag gaf ik mijzelf een start set cadeau :-)
Op de terug weg van het werk nog even snel de bib ingesprongen voor dit boek: 

En die avond wat gaan proberen...In het boek stond al dat je niet gelijk tevreden zou zijn, maar ach, ik moet de techniek onder de knie krijgen.

Een vreemde kabouter ;-)


Een bloemenmeisje met een wit poesje.

Al met al een erg leuke bezigheid waar ik mee verder ga experimenteren :-)

Eerst verder met een Pinksterpaartje! 






4 opmerkingen:

  1. Mooi boek he?! Ik heb het ook geleend van de bib op school. En ga morgen weer een workshop bij Gemma doen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek gekocht!!!
    En de workshop was weer geweldig en inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het is een super mooi boek! Mooie dingen heb je gemaakt bij Gemma :-)

      Verwijderen