zondag 15 april 2012

Een stoffige en rommelige zondag.

Op zondag is er vaak wel iets te doen hier in Antwerpen. Maar vandaag was het extra leuk om dat het Stoffenspektakel vandaag was! Ik zou eerst niet gaan, omdat ik naar de rommelmarkt wilde gaan, maar toen tipte T me dat de nicky velours maar 6€ per meter was...Tja, dat kan ik niet laten liggen ;-)

Dus na een heerlijke speel ochtend met Lila en na het ontwaken van Hichem, ben ik even snel naar de Antwerp Expo gegaan voor stofjes:


Op de terug weg langs de bakker voor heerlijke dingen om vervolgens op mijn fiets te springen richting rommelmarkt.
Omdat ik voor Lila een `mud pie kitchen`aan het maken ben, had ik als doel oude keukenspulletjes voor haar te kopen. Mijn vangst: vergiet, pan, emmer, theepot, blikje, bordjes, pollepel en 2 grote bakken.


En Lila vindt het fantastisch. Ze houdt enorm van kliederen waardoor dit mij ideaal leek voor in de tuin (die momenteel 1 grote modderpoel is omdat we gras willen gaan leggen).
Ik hoop dat dit een succes blijft, want het is heerlijk haar zo bezig te zien :-)



Het was een leuke zondag, ik hoop die van jullie ook! 
En nu ga ik richting knutsel spullen om Lila haar verjaardagskroon te maken :-)




3 opmerkingen:

  1. Is een leuk keukentje geworden. Heerlijk hoe ze daar lekker kunnen spelen. Ook leuk om te horen dat je geïnspireerd was door Kiind. Daar doen we het voor.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is heel simpel. We willen nog een ophangsysteem maken. Maar het plezier is er al!
    Ik vind veel inspiratie bij Kiind :-) Net als de verjaardagskroon die ik nu aan het maken ben. Ook ga ik voor op het zonneterras een miniatuur tuintje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé hoe snel te al lekker aan het rommelen zijn. Ze maken er vaak zelf wat van.
    Wat leuk om te horen dat je er veel inspiratie uithaalt. Het is ook erg leuk om steeds weer nieuwe dingen te verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen