zondag 8 april 2012

Genieten!

Ik heb vanmorgen zo genoten van het kijken naar Lila die vol concentratie paaseieren aan het beschilderen was. Zo leuk vond ze het.
Het zijn haar eerste eieren die ze beschilderde en ik ben zo trots dat ik ze even met jullie wil delen.


Ze hangen inmiddels te pronken in onze paastakken :-)

Over genieten gesproken, Lila heeft sinds gisteren playstands en vindt het super leuk! Ze geniet er enorm van!



En nu gaan we verder genieten van het Paas weekend. Straks heerlijk eten met de familie en morgen komt mijn zusje met haar dochtertje. Kunnen ze samen eieren schilderen en spelen!

Oja, ik maakte (o.a. ;-) ) nog een klein stoer popje

Fijn  Paas weekend allemaal!!





5 opmerkingen:

  1. De Liebster Blog Award! Ooit van gehoord?!
    Nu heb jij ‘m ook.
    Pass it on :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Dat is lief.

    Ik ken het niet echt, maar kwam het logo al op andere blogs tegen. `Moet` ik het logo nu op mijn blog zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op mijn blog staat wat de bedoeling is...
      Het is uiteraard vrijwillig (of via google) X Renée

      Verwijderen
  3. Wat een mooie eieren. Ze zit echt te genieten in haar eigen huisje, wat lief.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk hè. Ze is er erg blij mee en wij ook :-)

    De eieren bewaren we, haar aller eerste paaseieren, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen