vrijdag 9 maart 2012

VvvvvvvvVintage!

I love vintage! Echt, het is een passie. Al moet ik zeggen dat sinds de komst van Lila, mijn vintage jurken vaak plaats maken voor een makkelijke jeans (voor Lila droeg ik noooooit een broek!).

Maar ja, ondanks dat ik ze nu minder draag, houd ik nog steeds erg veel van mijn mooie kleedjes.

Vanmorgen was ik in de winkel ( Sussies ) aan het werk en zag weer zoveel leuks!

Hier wat foto`s om het met jullie te delen.

Stoffige tasjes :)

Plateau zolen uit de jaren 70!

Super mooie kwaliteits tassen van Dooney&Bourke (links)
en (rechts) van Coach leather


Mannen hemden in alle kleuren van de regenboog!


En nog een klassiek silhouet. Een handgemaakte zijden jaren 50 jurk, met 
daar over een toffe trenchcoat.


Vintage is zo fantastisch. De kwaliteit is vaak zo mooi. Zoveel natuurlijke materialen (ok, op de 70`s polyester na) en handwerk. Heerlijk gewoon om een mooie en unieke vondst te kunnen doen.

Zo heb ik boven echt wel een schatkamer aan mooie stuks :) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten