vrijdag 30 maart 2012

Ik wil.....

Teveel! Teveel dingen die ik wil maken. Mijn hoofd stroomt over met ideeën, mijn handen jeuken, maar niet genoeg tijd om alles te maken ;-)

Ik werk immers ook af en toe, het huishouden doet zichzelf helaas ook niet en Lila speelt ook graag met haar mama :-)

Daarom heb ik nu maar een to do list voor april gemaakt, die ik eerst ga afwerken (en niet teveel tussendoor erbij verzinnen).

- Zonnekindpop voor een swap
- verjaardagsjurk voor Lila
- verjaardagskroon voor Lila
- verjaardagscadeau voor de dochter van een vriendin
- Nog e.a. voor Poekie maken (heb tot juni, gelukkig ;-) )
- Nog wat seizoenstafel figuren maken

Dat valt erg goed mee, als ik dat zo opgeschreven zie.

De afgelopen dagen maakte ik:

Vier bloemenkindjes voor 2 swaps

6 vilten bloemen voor bij de kindjes, o.a. deze

O.a. een heerlijke pasta van Jamie Oliver, er moet immers ook gegeten worden ;-)

Een rokje voor Lila (stof vond ik in de kringwinkel, i love kringwinkels!)

En hetzelfde rokje voor de pop.

En tussen alles door, haak ik een geel poppenvestje voor op de rok.

Fijn weekend allemaal!!






2 opmerkingen: