woensdag 28 maart 2012

Jippie!!!!!

Zoals ik jullie al vertelde, zaten we in spanning over de toelating op een voorkeursschool. Vanmorgen kreeg ik een mail, met het meest fantastische bericht dat we ons konden wensen: Lila mag naar Steiner school De kleine wereldburger !!!
Dit is onze nummer 1 keuze, dus de uitslag is mooier dan verwacht. Ik had het zo niet verwacht, maar het mag toch zo zijn :-)

Vanaf november zal onze kleine meid naar school gaan, en naar wat voor één!

Onze dag kan niet meer stuk.
Net al heerlijk in het park gespeeld en nu fijn in de tuin. Hopelijk kan Lila zo even slapen. Kan ik even handwerken.

Oja, nog even de bloemenkindjes delen. 2 zijn al onderweg naar hen nieuwe huis. Ik ruilde ze nl. met deze lieve dame Binnenkort zal ik laten zien wat we in ruil kregen :-)
De andere 2 kindjes vertrekken volgende week naar hen nieuwe adres. Deze maakte ik voor een seizoenstafel swap.


Fijne dag allemaal!!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de toelating op de Steinerschool. Een heel gelukkige schooltijd voor Lila en jullie zelf toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wij hebben ook onze eerste keuze gekregen: 't Speelscholeke in Deurne. Steinerschool was tweede keuze (wegens iets te ver, speelscholeke is hier om de hoek).

    (ps: Heb je blog gevonden via defantastischemevrouwvos.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn!! `t Speelscholeke stond ook op ons lijstje.

      Verwijderen