zondag 4 maart 2012

Lijsje Sari!

Om maar gelijk met de `Z`in huis te vallen...Zonnekindpoppen!
Mijn hobby (verslaving) van het maken van deze poppen is geboren afgelopen november toen ik van de lieve moeder van een goede vriendin dit leerde. Het begon allemaal met deze lieve knuffelpop voor Lila, die ik samen met G haar moeder maakte. 
Al snel volgende er mee popjes in de stijl van zonnekindjes. Van kleine kaboutertjes tot aan baby`s in wiegjes. 

Seizoenstafel figuren
En nog veel meer...

En dit weekend dan eindelijk:
Mijn eerste lijsjes zonnekindpop! Dit weekend met veel plezier gemaakt.
Ik wilde al een tijdje oefenen op dit type zonnekindpop en ben er gisteren avond aan begonnen. Ondanks dat Lila nogal onrustig sliep (lees: wel 5 keer naar boven om te troosten) ben ik toch goed opgeschoten.
Vanmorgen heb ik haar afgemaakt en ondanks nog wat op en aanmerkingen,  erg blij met het resultaat!
Lila vindt haar ook erg leuk. Ondanks dat ze nog jong is voor dit type pop. Gaan we Sari wel houden. Een eerste lijsje kan ik toch niet weg doen?? 




Tot zover de eerste kennismaking ;)
Ik zal snel een overzicht maken van de dingen die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. (oja, en mooiere foto`s gaan maken!)
En mijn kleine prinses!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten