dinsdag 6 maart 2012

Van ruilen, komt huilen....;)

Dat zei mijn moeder vroeger altijd.
Nu vertelde ze mij ook dat ik als kind al van ruilen hield.
Zo stond er ooit de moeder van mijn vriendinnetje voor de deur, `of het klopte
dat Diewertje 6 zakken speelgoed van me had gekregen?`
Mijn moeder wist van niks...Bleek dat ik met Diewertje had geruild. Al het speelgoed tegen 1 popje :-)

Nu ben ik nog steeds dol op ruilen en doe ik via `Dragen en voeden`mee met 2 swaps...zondag mag ik de eerste uitpakken, dus dan meer!

Ook heb ik net via hetzelfde forum met Annelies, van Vicarno een leuke ruil gedaan. Ik maakte voor een set van Moeder Aarde en haar wortelkindjes.Deze kindjes worden binnenkort bloemenkindjes.





In ruil kreeg Lila deze super mooie poncho van zuivere merino wol :-) We zijn er super blij mee en gebruiken hem iedere dag! Ook hebben we nog een super leuke paas set van Annelies tegoed.


Van ruilen komt, huilen, gaat hier dus zeker niet op!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten