dinsdag 13 maart 2012

Aangestoken ;-)

Door de 2 prachtige zonnige dagen ben ik enorm aangestoken met het lente virus :-)

Zondag maakte ik dan al een mooi lente engeltje voor Annelies van Vicarno.
Toen ik zondag avond van haar dit prachtige Paassetje kreeg, begon het helemaal serieus te kriebelen....

Tijd voor het maken van wat lente spulletjes!

Gisteravond heb ik onze lente fee gemaakt. Er zal spoedig meer gemaakt worden. Ik doe nl. mee aan een Seizoenstafel swap!

p.s. Kijk eens wat voor moois Lila nog heeft gekregen van Annelies:



2 opmerkingen:

  1. Oh wow wat een mooie lentefee! Ik heb zelf een staande, maar zo'n hangende is ook echt wel magisch. En ik wou dat ik kon haken zeg, zoveel leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Onze seizoenstafel is niet zo groot, vandaar dat ik ook wel van hangende figuren houd:)
    En haken, dat is vrij gemakkelijk te leren! Ik heb het vooral via ypu tube geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen