donderdag 15 maart 2012

Een missie...

Ik had vandaag een missie...En die missie was, vulwol halen :-)
Waarom het een missie was, is omdat het fijne winkeltje gelegen is in Hoboken, 8km van ons huis...En tja, ik heb geen rijbewijs, dus zat er niks anders op dan te gaan fietsen.
Maar met dit weer is niks heerlijker dan buiten zijn. Lila en ik zijn dan ook vanmorgen naar Hoboken gefietst( fietsen met mijn liefje voorop is zo gezellig!) en onze missie was zeer geslaagd :-)

Ruim 700gram heerlijke wol! Deze gaat verwerkt worden in 2 lijsjes poppen, waarvan de eerste al in de maak is.

Omdat het voor Lila niet fijn is om alleen maar 16km op de fiets te zitten, zijn we een heerlijke tussenstop gaan maken in de speeltuin. Wat was dat genieten! Heerlijke zon, mooi groen gras en heel veel margrietjes!


Gisteren avond maakte ik nog een mobiel voor Lila en vanmorgen keek ze er verbaasd naar om vervolgens een grote glimlacht tevoorschijn te toveren.









2 opmerkingen:

  1. Superlief die mobiel, en schattig zeg, Lila is zo leuk met die krulletjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je :)
    Ja die krullen!! Zo lief en leuk (maar oh zo lastig om uit te kammen ;) )

    BeantwoordenVerwijderen