zaterdag 5 mei 2012

Vandaag gaat op de post...

Een lijsje die ik pas met veel liefde heb gemaakt. Ik maakte haar voor een swap. Volgende week mogen we uitpakken en ik ben heel benieuwd wat de meisjes van haar zullen vinden.


Ik haakte haar kleertjes van merino wol. Het vestje is een patroon van Vicarno en de jurk heb ik uit het hoofd gehaakt.
Ik ben gaan haken omdat de mama des huizes erg goed kan naaien en zover ik weet niet haakt.

Haar ketting is van wol vilt.

Omdat ze met 2 meisjes zijn, maakte ik ook nog een klein stoer grietje om dit lijsje te vergezellen.

Ik wens ze een goede reis naar het noorden en hoop dat ze geliefd zullen zijn!

Verder gaat er ook nog een pakje naar Renée op de post.
Ik maakte dit voor op de seizoenstafel in de klas van haar dochter.

Wij vertrekken maandag voor een midweekje :-) Ik duim voor mooi weer!

Fijn weekend allemaal!!!



4 opmerkingen: