zaterdag 12 mei 2012

Terug van weg geweest...

Gisteren zijn wij terug gekomen van ons midweekje weg. Dit was ter ere van Hichem zin 30ste verjaardag :-) En ondanks de buien, hebben we het ook redelijk droog gehad en heerlijk genoten. Het verblijven in een luxe tent, is erg leuk. En het heerlijk gefluit van de vogels en het kletteren van de regen, zorgde voor goede nachtrust.

We hebben door het bos gewandeld, zijn gaan zwemmen, veel bij de geitjes gaan kijken en nog een dagje naar Ouwehand dierenpark geweest samen met mijn zusje en ons lieve nichtje J.
En natuurlijk waren er erg veel speeltuintjes waar Lila heerlijk kon spelen!

Hier wat foto`s van de tent en Lila

Het intérieur 



Het bad was Lila haar lievelingsplek.


De geitjes waren zo lief!

Ook had ik wat handwerk bij me. Voor Hichem haakte ik een laptop hoes van restjes wol. Het geheel kreeg een retro look.

En ik maakte wat baby popjes.

Het was een heerlijke week vol gezelligheid en avontuur :-)

Morgen mag ik dan eindelijk het swap cadeau uitpakken!!!

Fijn weekend allemaal.








2 opmerkingen:

  1. Waar was dat? Daar wil ik ook een keertje slapen wat ziet dat er geweldig uit!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was op camping de Hertshoorn in Garderen. Maar je hebt wel meer plekken waar ze dit soort tenten verhuren. Wij willen ook nog graag een keer naar `Het betere boerenbed`. Daar heb je ook zulke tenten :-)

      Verwijderen