vrijdag 18 mei 2012

Spelen op Linkeroever

Vandaag zijn Lila en ik naar Linkeroever gefietst (dat ligt aan de andere kant van de Schelde) om daar te spelen. We hadden daar met een paar lieve mama`s afgesproken. De dag begon zonnig, maar al snel werd het bewolkt. Gelukkig hielden we het droog en hebben de kindjes heerlijk kunnen spelen (en wij mama`s kunnen kletsen :-))

De weg er naar toe is leuk, want we gaan het laatste stuk door de voetgangerstunnel onder de Schelde door.


De tunnel heeft hele oude houten roltrappen

En vanaf Linkeroever heb je een erg mooi uitzicht op Antwerpen

Door het vele kletsen, ben ik vergeten nog foto`s van de kleintjes te maken....

Verder ben ik een poppenvestje aan het haken en is het knuffelpopje af.


Fijn weekend allemaal!!





4 opmerkingen:

  1. echt een beetje buitenland voor mij!
    Laat het een lekker weekend voor jullie worden.
    * Renée (het rokje is verstuurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Houten roltrappen?
    Wat mooi , dat heb ik nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die zijn erg mooi en bijzonder. Ik meen dat ze uit de jaren 20 zijn.

      Verwijderen