zondag 20 mei 2012

Speelfest en vliegeren.

Wat heb ik dit weekend genoten van mijn kleine meisje. Wat was het heerlijk om haar zoveel plezier te zien hebben. Het was sowieso al prachtig dat het zo warm was en de zon scheen.

Vandaag zijn we naar het Speelfest in het Te Boelaerpark geweest. Heel gezellig en super veel te doen voor de kleintjes. Lila heeft als een bezetene gedanst, gesprongen op de springkastelen en ook rustig een cupcake versiert, een button gemaakt en geschminkt :-)

Gisteren is ze gaan vliegeren op de Vliegerhappening
Ook hier is ze geschminkt en heeft ze kunnen springen op springkastelen. En om niet te vergeten, heeft ze echt kunnen vliegeren!

Hier een foto impressie:



Eerste keer schmink: lieveheersbeestje ;-)

Vliegeren!


Daarna picknicken in de tuin.

Springen op Speelfest.

Nog een keer schmink.

Dansen op het podium.

En kruipen door een tunnel.

Wat een plezier!!


2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Geweldig!! En vandaag gewoon weer zon! Ik ga nu even lekker handwerken in de zon :-)
      Rokje is aangekomen bij mijn moeder, ze neemt hem woensdag voor me mee!

      Verwijderen