maandag 14 mei 2012

Een heerlijke dag.

Wat was het gisteren heerlijk weer!! Eindelijk een hele dag zon, een blauwe lucht en een heerlijke temperatuur :-) Zo mogen er nog heel veel dag volgen!!

In de ochtend zijn Lila en ik in het Stadspark geweest, waar het gezellig druk was en echt genieten.



In het park bedacht ik dat ik nu echt eens wat groenten wilde zaaien en dat ik potten over had :-) Lila vindt planten ook erg leuk, dus op de terugweg fietste we langs een winkel voor zaadjes en potgrond.

Thuis op het terras hebben we wortel, rucola, radijs en bosui gepland. En ook de gekochte tomatenplant. Lila vond het super :-)


Na dat de planten water hadden gekregen, besloot ze zelf nat te worden...Het is een echte water rat!

Zondag avond maakte ik dit mini popje. Ik ruil haar tegen Zwitserse poppentricot, waar ik erg benieuwd naar ben.

En gisteravond heb ik een begin gemaakt aan een knuffelpopje. Ik maak deze voor een meisje dat binnenkort 1 jaar wordt. (WIP)

Fijne zonnige dag allemaal!!





2 opmerkingen:

  1. Hoi Tessa, ik kwam jouw blog tegen bij mamma natuurlijk, en ben meteen blijven hangen hier.
    Ziet er leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen