donderdag 3 mei 2012

Magazijnverkoop!

En wel van de Antwerpse bib!

Ik had helaas maar weinig tijd om te gaan. Gisteravond een half uur voor dat het ging sluiten, kwam ik aan. Erg veel boeken en weinig tijd, gaan niet goed samen.
Ik richtte me daarom op de knutselboeken, maar daar vond ik niets. Wel vond ik een boek over voeding voor kinderen van Stefan Kleintjes (voor maar 1€).

Omdat ik zo weinig tijd had, ben ik snel naar de prentenboeken gegaan en daar vond ik maar liefst 30 boeken, voor maar 50cent per stuk :-)
Ik heb vooral boeken van `De vier windstreken`en nog wat Lemniscaat en Christofoor meegenomen. Die boeken zijn vaak erg leuk en mooi geïllustreerd.

Lila vond het geweldig toen ik thuis kwam. Ik mocht natuurlijk meteen aan de slag met voor lezen!



3 boeken hebben we vanmiddag aan J gegeven (ons nichtje).

Verder maakte ik nog een rokje voor de pop van F (geshowd door een ander model ;-) )

En is het Pinkster paar voor Renée zo goed als af (schoentjes nog te doen)

En nog een klein popje die ik mee stuur met de pop die ik voor een swap maakte. Foto`s maak ik morgen even voor ze op de post gaan.







1 opmerking: