maandag 2 juli 2012

Rivierenhof.

Het Rivierenhof is een heel erg mooi en groot park niet ver bij ons vandaan. Er is van alles te zien en te beleven, dus we zijn er regelmatig te vinden.

Vandaag zijn we ook geweest. Even naar de kinderboerderij en de speeltuin. Lila genoot en wij ook. Samen zingen, lachen en ijsjes eten.
Oh, en Lila is voor het eerst op de kabelbaan geweest! Ze ging zo hard dat ik hier helaas geen foto van heb (wel een filmpje :-))

Dit beeld vond ze wel erg mooi.

Het paard van Pippi Langkous

Konijntjes aaien.

En de schaapjes waren vooral spannend (en ik kon alleen maar aan hen geschoren vacht denken, die ik goed kan gebruiken voor mijn poppen ;-))


Ik heb donderdag avond eindelijk de hoek(waar al mijn materiaal stond) in de keuken leeg gemaakt en naar boven verhuisd. Daar stond al een tijd een bureau. Eindelijk een eigen plekje om te werken. Heerlijk om hier te zitten en alles te kunnen laten staan. Er moet nog wel het e.a. opgeruimd worden en een kast gekocht worden, en dan is het helemaal af. Er is ook een hoek voor Lila om te spelen en het grenst aan ons terras.


Deze 2 maakte ik al op mijn nieuwe plekje :-)


3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne dag! En wat een mooie nieuwe popjes heb je gemaakt op je nieuwe (inspirerende?!) werkplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je eindelijk je plekje hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Rivierenhof is echt een zalig park. Mis het nu we tijdelijk verhuisd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen