zondag 22 juli 2012

Vertrekken.

Wij vertrekken zo naar de Ardennen :-D Heerlijk een paar dagen buiten, zonder tv, internet en andere apparatuur. We gaan naar een huisje in het bos, zonder elektriciteit. Heerlijk ouderwets met gaslampen.

Ik heb er onwijs zin in, want het wordt ook nog eens heerlijk weer!!

Wie ook vertrekken zijn een aantal poppen:
Van links naar rechts gaan ze naar Italië, Nederland, Australië en Amerika.


 Verder vind ik het super leuk om mini popjes te maken. Ik maakte dit 18cm kleine popje, als test, om een ander soort haartjes te maken en andere benen en voetjes.
Ik vind het zo leuk, dat ik er meer wil gaan maken. Dit lijkt me een ideaal maatje om overal mee naar toe te nemen :-)

Naast een pop van 45cm.

Fijne zondag!!

3 opmerkingen:

  1. wow, jij hebt hard gewerkt! Prachtige poppen. Fijne vakantie alvast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat maak je toch veel mooie en lieve popjes.
    Ze zijn bezield, allemaal dat zie je zo!
    Ze gaan vast een mooi leven tegemoet! Na de zomer doe ik graag weer een SWAP met jou!
    Veel plezier in de Ardennen. * Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie dames! Het tripje was heerlijk :-)

    Bedankt voor de complimenten, lief!!

    Tot swapse :-)

    BeantwoordenVerwijderen