woensdag 11 juli 2012

De Noordermarkt.

De Noordermarkt is een super leuke markt in de Amsterdamse Jordaan. Al jaren staan we elke maandag ochtend op deze markt met spullen uit onze winkel. Voordat Lila geboren werd, ging ik ook regelmatig, maar nu nog amper (ik hoop daar snel verandering in te brengen).

De Noordermarkt is elke maandag ochtend en op zaterdag. Op zaterdag is er vooral veel ruimte voor de biologische markt. Wij staan dan ook alleen op maandag.
Op maandag vind je er van alles. Vooral veel vintage, design/brocante/antieke spullen, nieuwe kleding, juwelen, fournituren, boeken etc. Vooral tweedehands.

Heerlijk vind ik het om er rond te struinen en leuke spulletjes te kopen. De sfeer is er super en je kijkt je ogen uit.

Afgelopen maandag ben ik met mijn zusje weer eens gegaan. Het regende best veel en we hadden niet veel tijd. Toch kocht ik wat leuke dingen voor Lila.

Een jurkje van Petit Louis (zij King Louis en Petit Louis hebben een outlet kraam op de markt).

3 vestjes van Petit Louis

Jaren 70 jumpsuits for als er ooit nog een meisje in ons gezin erbij komt...

Een jaren 70 jumpsuit.

Een jaren 70 blousje en vestje.

En ook kocht ik nog leuke linten/bandjes.

De afgelopen dagen is er ook zeker nog gehandwerkt. Ik maakte deze 2 knuffelpopjes voor 2 lieve meisjes van 1 jaar.


En ook maakte ik dit sproeten kopje :-)



1 opmerking:

  1. Wat leuk! Zonder het te weten ben ik ooit bij je kraampje geweest naar alle waarschijnlijkheid!
    (nu schiet het er de laatste tijd bij in...om naar A'dam te gaan)

    BeantwoordenVerwijderen