woensdag 4 juli 2012

Swap.

Via het forum Dragen en Voeden deed ik mee met een seizoenstafel swap. We zijn enorm verwend met een mooi kaart en een vliegertje! En daar boven op nog een mooi gedicht :-)


Zelf maakte ik 2 meisjes:

Het was weer erg leuk om mee te doen! Op naar de volgende swap :-)



Verder hebben Lila en ik een heerlijk rustig dagje gehad samen. Na een hele week gewerkt hebben was ik blij om weer thuis te zijn. De dag rustig gestart en lekker buiten gespeeld. In de middag zijn we nog even langs opa en oma gegaan.

Over swappen gesproken, met Ineke Gray ruilde ik wat AH mini`s tegen deze super lieve baby`s :-)

En nu snel aan de slag met 2 knuffelpopjes :-)

2 opmerkingen:

  1. He wat grappig, kom ik via googlen op ineke gray, zomaar bij een medeswapster. Mooie poppen maak je hoor! Groetjes, Annaboa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden! En bedankt voor het compliment :-)

      Verwijderen