donderdag 28 juni 2012

Druk....

Jeetje, vanaf dat we terug zijn van vakantie, ben ik erg druk. De dagen vliegen voorbij en zijn gevuld met leuke dingen (en af en toe werken, wat ook leuk is :-)).
Ik vergeet bijna te bloggen omdat ik amper achter de computer zit. Ik blijf natuurlijk wel mijn mail checken en af en toe op FB, maar dit doe ik vooral via mijn iPhone.

Ik had de eer om voor een klein meisje in Australië haar verjaardagscadeau te mogen maken. Juniper wordt 4 jaar en haar moeder wilde graag een roodharige zonnekindpop voor haar. Rood, omdat Juniper zelf een prachtig roodharig meisje is :-)

Met een hoedje van stro.

Ik maakte nog een babypopje en een kuiken voor de pop. Want Juniper is gek op vogels.

Een jurkje met eendjes.

Samen met 2 andere poppen.

En zo vertrok ze naar de andere kant van de wereld.
Ik hoop dat ze geliefd zal zijn en Juniper blij zal maken.

Lila vindt schminken tegenwoordig erg leuk, dus kocht ik een schminksetje voor thuis. Hier is ze 
een tijgertje. Ze nam haar rol erg serieus :-)


 Ik heb sinds kort Zwitserse poppentricot in huis en wilde dit graag proberen. Ik vind het erg fijn om mee te werken. Dit popje van 28cm maakte ik om de stof te testen. En nu maar eens gaan beginnen aan de bestelling voor Amerika :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten