zaterdag 23 juni 2012

Thuis...

We zijn alweer een paar dagen thuis. En ik mis Turkije. Het is echt even wennen om weer in de grote drukke stad te zijn. Ik vraag me vaak af, wat ik hier doe....

Naast mooie herinneringen, heb ik ook wat handwerk mee naar huis genomen.

Allerlei poppenvestjes (patroon Vicarno)en onderbroekjes.

Hier geshowd door een pop.

Voor deze pop haakte ik ook nog een tasje en maakt haar eigen popje.

Deze 2 dames zijn al verstuurd naar hen nieuwe adres.

Dit prachtige rokje heeft Lila even terug van Renée gekregen. Zo mooi en kleurrijk.
Ze had hem gisteren aan en wilde hem niet meer uit...Haar middagdutje heeft ze in 
het rokje gedaan :-)




Ik maakte onze seizoenstafel kleurrijker voor de zomer.

En ik ben druk aan het werk (WIP) aan deze pop. Zij zal binnenkort vertrekken naar Australië! 

Fijn weekend allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie seizoenstafel!
    Goed dat Lila het rokje leuk vindt.
    We moesten maar weer eens swappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Renée!! Inmiddels al weer gewend hier, maar ook echt wel heimwee....
    Ja zo leuk om te zien dat Lila het rokje zo mooi vindt. Gelukkig kreeg ik hemn`s avonds wel uit ;-)

    Tot swapse ;-)

    BeantwoordenVerwijderen