maandag 4 juni 2012

Nog even voor we vertrekken....

Zoveel zin om te gaan, zeker met de kou en regen hier...
Maar oei, ik vind het moeilijk dat ik dus even geen poppen kan maken (vooral nu ik net een bestelling heb). Ik maak ze zo graag, dat bijna 3 weken geen pop maken erg lang voor me is. Afgelopen donderdag en vrijdag maakte ik dan nog een pop. Ik wilde heel graag een donkere schone maken. En geïnspireerd door een bol wol ben ik aan de slag gegaan.

Ze is wat minder traditioneel. Ik experimenteer nu eenmaal graag. Dit is ze:


Samen met het neusjes popje :-)


Ik naaide het jurkje en haakte het vestje en de schoentjes.


En deze wol kwam ik tegen op de markt en haakte daar ook een vestje mee.


Omdat ik niet 2 weken lang niks kan maken, neem ik wat garen mee om poppenkleertjes te gaan haken. Ook een schoenendoosje met knutselspul om 2 seizoenstafel popjes te maken voor een swap :-)

Tot binnenkort! Ik hoop dat de zon hier zal schijnen!!!

1 opmerking:

  1. je doet vast heel veel inspiratie op tijdens je vakantie!
    Geniet van de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen