vrijdag 8 juni 2012

Natuur!


Lila en ik zitten nu een aantal dagen bij mijn zusje in Turkije. Heerlijk is het hier. Super zonnig en heerlijk warm. Mijn zusje woont hier in een beschermd natuur gebied, dus veel groen, geen hoog bouw of massa toerisme. Hier is het nog vrij primitief en simpel. 

Lila heeft de tijd van haar leven. De hele dag buiten in haar blootje, spelen met water, zand en steentjes. Heel veel beesten (vanmiddag zelfs een schildpadje gezien).



De weg naar het strand is een heel klein weggetje en vanmiddag fotografeerde ik de verschillende fruitbomen die we tegen kwamen (prachtig).

Granaatappels

Olijven

Citroen

Sinaasappels

Abrikozen (die al rijp zijn en heerlijk!)

Vijgen

Bonen

Uitzicht op de berg.



Popjes in wording voor de seizoenstafel.
Ik ben erg veel aan het haken maar moest ook nog een paar dingen voor de seizoenstafel maken. Dus ook in deze prachtige omgeving kan ik heerlijk handwerken.

Fijn weekend allemaal!!!

6 opmerkingen:

  1. Ooh wat heerlijk. Geniet er maar van. Hier lijkt het wel herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We genieten zeker :-) Dank jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaaaauw, dit had ik beter niet gezien. Ik krijg hier toch een oprisping van jaloezie! Maar heel blij voor jullie hoor!
    Maar misschien moeten we toch luisteren naar Lila als ze volgende keer weer zegt dat Fiona mee moet. Die meid had gewoon helemaal gelijk!

    Terugkomen hé!

    Tessa
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja Lila had gelijk, jullie moeten mee gaan de volgende keer!

    Tot snel!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heerlijk uit zeg. Genietse!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen