vrijdag 3 augustus 2012

Nieuw popje in the shop.

Ik houd van traditionele zonnekindpoppen. Ik houd van de natuurlijke en lieve uitstraling van deze kleintjes. Maar toch wilde ik eens experimenteren met een minder traditionele uitstraling.

Ik kwam nl. onlangs een erg leuke wol tegen in een wolwinkeltje in Antwerpen. Deze wol sprak mij zo aan dat ik hem al op het hoofdje van een pop zag.

Zo gezegd, zo gedaan :-) Dit is het resultaat:


Haar jurkje maakt ik van een vintage stof.

En haar vestje en schoentjes heb ik gehaakt.

Zij is op zoek naar een lieve poppen mama. Ze zit zelfstandig en is 30cm. Ik heb haar gemaakt van Zwitserse tricot en gevuld met heerlijk zachte schapenwol.


Fijn weekend allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Super! Ik ben ook bezig met een pop met gekleurd haar. Pff wel een werk zeg al dat haar. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super leuk geworden! Enne.....hoe heb je dit haar vastgezet? (Ik kan nog veel leren van jou ;-))

    BeantwoordenVerwijderen